اگر از کلمات کلیدی طولانی نیاز دارید استفاده کنید و کسب و کار شما محدود به بخش های خاصی می شود، مانند خرید و فروش ماشین در ایرانشهر، باید بدانید که با گوگل میتوانید با ایجاد کردن تبلیغات در مورد این عبارت به کاربرانی که نیاز دارند تا در مورد شهر ایرانشهر و خرید و فروش ماشین اطلاعات کسب کنند کمک کنید، و به راحتی کاربران را به وب سایت خود منتقل کنید و از کلمات کلیدی پیچیده و عبارت های تبلیغاتی برای بهبود کسب و کار خود در گوگل استفاده کنید، که این کلمات کلیدی به دلیل داشتن ماهیت چند کلمه ای می تواند بسیار به وب سایت شما کمک نماید.
تبلیغ در گوگل می تواند ورودی محلی سایت شما را افزایش دهد
اکانت گوگل ادوردز شما با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی مانند
شناسایی و نمایش تبلیغات در گوگل تاپ سئو اساس محل جغرافیایی، استفاده از زیپ کد(کد مربوط
به هر کشور و شهر)و همچنین استفاده از آی پی آدرس می تواند به کاربران در امر پیدا
کردن مشتریان محلی بسیار کمک نماید، به عنوان مثال اگر شما یک کسب و کار خاص در
مشهد دارید، می توانید با مشخص کردن کلمات کلیدی خاص کسب و کار خود بیشتر افرادی
که در مشهد حضور دارند و در حال استفاده از اینترنت هستند را نشانه گرفته و سرویس
های مخصوص خود به مشهد را به آنها نمایش دهید.
این موضوع می تواند به صورت مستقیم بر
درآمد شما از کسب و کار نیز تاثیر مثبت بگذارد.
با تبلیغات در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید
همه ما دعواهای برند را بخصوص در تابلوهای تبلیغاتی شنیده ایم و دیده ایم. تبلیغات در گوگل گزینه ای هوشمندانه و نسبتا آسان برای رقابت با رقبا فراهم می کند. بیایید بگوییم که شما با یکی از مارک های موجود در حوزه کاری خود رقابت تنگاتنگی دارید و گمان می کنید که بیشتر فروش های آینده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.
برای تهیه نسخه پشتیبان از این فرض ، گزارش اشتراکی ادوردز نشان می دهد که بیشتر اوقات این رقیب شما در Google از شما پیشی می گیرد. با تبلیغات در گوگل ، می توانید استراتژی های مناقصه اتوماتیک "Target Outrank" را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای پیشی گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقیب را می توان یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نامید.
شبکۀ جستجوی گوگل به تمامی رسانههایی (متعلق به گوگل یا همکار با آن) اشاره دارد که کاربران در آنها جستجو میکنند. در واقع، این شبکه میلیونها کاربری را هدف قرار میدهد که روزانه عبارتهای مختلف را در خود سایت گوگل، سرویس نقشۀ گوگل و سیستمهای همکار گوگل جستجو میکنند (اصطلاحاً به عبارتی که کاربر جستجو میکند، Search Query میگویند).
خب، حالا شما به راحتی مهمترین شبکههای تبلیغاتی در گوگل را شناختید. در قدم بعد، باید انواع روشهای تبلیغ در این شبکهها را بشناسیم. به عبارت دیگر، گوگل روشهای مختلفی را برای نمایش تبلیغتان در هر یک از این شبکههای تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده است.
اجازه دهید هر کدام از این روشهای تبلیغاتی در گوگل ادز را از حالا، کمپین بخوانیم. بر این اساس، میخواهیم انواع کمپینها در گوگل ادز را معرفی میکنیم و به شما بگوییم که هر کمپین، اجازۀ تبلیغ در کدام رسانهها را به شما میدهد :
http://www.topseo724.com منبع :
قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل مسیر پرواز است مثلا قیمت با بلیط هواپیمای تهران کیش تفاوت زیادی دارد. این موضوع به فاصلهی مقصد و مبدا و مدت زمان پرواز بین دو شهر بستگی زیادی دارد. هر سال بازهای برای قیمتهای استاندارد هر مسیر توسط انجمن شرکتهای هواپیمایی تعیین و اعلام میشود؛ اما به خاطر آزادسازی قیمت بلیط هواپیما و وجود پروازهای چارتری در مسیرهای توریستی و پرتردد قیمت بلیط هواپیما میتواند مقدارهای متفاوت تری هم بگیرد.
همچنین قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف سال نوسان زیادی دارد. مثلا قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد در روزهایی که زائران زیادی قصد سفر به مشهد دارند، مثل روز ولادت امام رضا (ع)، تا حد قابل توجهی بالا میرود و جالب اینکه در همین زمان قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران کاهش پیدا میکند؛ یا هر سال نوروز قیمت بلیط مقاصد گردشگری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند. به شکلی که قبل از نوروز سال ۹۸ قیمت بلیط هواپیمای تهران مشهد در موارد بسیاری بالاتر از میلیون تومان رفت اما در ایام بعد از تعطیلات نوروز بیشتر پروازهای تهران مشهد در حدود ۱۰۰-۱۵۰ هزار تومن قیمت داشتند.
علاوه بر موارد فوق عامل دیگری که بر قیمت بلیط هواپیما تأثیر میگذارد زمان باقی مانده تا پرواز است. مثلا خرید بلیط لحظه آخری اکثر اوقات به شما کمک میکند بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید. اما همیشه پرواز لحظه آخری لزوما ارزانترین بلیط هواپیما نیست و گاهی برای پیدا کردن بلیطهای بهتر لازم است چند روز قبل از پرواز اقدام به رزرو اینترنتی بلیط هواپیمای خود کنید. مثلا وقتی تقاضای بلیط برای یک روز خاص بالا باشد خیلی بعید است که قیمتها در روزهای آخر نزولی باشند. در این موارد بهتر است حداقل یک هفته پیش از تاریخ پرواز بلیط هواپیما را جستوجو کنید.
پروازهای سیستمی پروازهایی هستند که توسط خود ایرلاین های برنامهریزی شده و به فروش میرسند اما پروازهای چارتری توسط آژانس های مسافرتی گارانتی شده و توسط آنها به فروش میرسند. به همین دلیل بلیط پروازهای سیستمی دارای قیمت و شرایط نسبتا ثابتی است و قیمت بلیط هواپیما در این موارد نوسان اندکی دارد. اما قیمت بلیط چارتری باتوجه به شرایط و میزان تقاضا میتواند به میزان زیادی نوسان کند. پروازهای چارتری در مسیرهای مهمی مثل پرواز تهران مشهد، پرواز تهران کیش و… بسیار متداول هستند. در این موارد اگر زمان کمی تا پرواز باقی مانده باشد و چارترکننده هنوز صندلی های هواپیما را نفروخته باشد برای جلوگیری از ضرر بیشتر قیمت بلیط هواپیمای خود را کاهش میدهد و همینجا است که بلیط هواپیما لحظه آخری بسیار ارزانتر از بلیط هواپیما عادی میشود. اما اگر تقاضا برای بلیط هواپیما بالا باشد تا لحظه آخر صعودی خواهد بود.
همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم قیمت بلیط هواپیما علاوه بر مبدا و مقصد و زمان پرواز، به مدت زمان باقی مانده تا پرواز هم بستگی دارد. مثلا قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای یک تاریخ معین در زمان های مختلف نوسان میکند و ارزانترین بلیط هواپیمایی که میتوانید رزرو کنید ۳ روز قبل از پرواز با ۱۰ روز قبل از پرواز متفاوت خواهد بود. توصیه ما این است برای روزهایی که میدانید مسافر به مقصد شما زیاد است حداقل یک هفته قبل از پرواز و برای روزهای عادی حداقل ۳ روز قبل از پرواز برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. فقط در صورتی که میدانید در خلاف مسیر شما تقاضا بالا است تا روز آخر صبر کنید. مثلا وقتی همه از کیش به تهران میآیند بلیط تهران کیش روز آخر ارزانتر میشود.
چمدون، یک سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که از سال ۹۸ شروع به کار کرده و با کمک هوش مصنوعی و تکنولوژیهای پیشرفته قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای مختلف را تحلیل کرده و به شما توصیههای هوشمندانهای میکند که چه موقع اقدام به خرید بلیط هواپیما بکنید. با تحلیل روند تغییرات قیمت میتواند به شما کمک کند که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما را پیدا کرده و ارزانترین بلیط هواپیما را بخرید. فقط کافی است فرودگاه مبدا و فرودگاه مقصد خود را انتخاب کرده و تاریخ را وارد کنید و جستوجو را بزنید، چمدون علاوه بر لیست پروازهای موجود به شما خواهد گفت آیا زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما است یا با صبر کردن میتوانید بلیط هواپیما ارزانتری رزرو کنید.